چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 08 اسفند 1401 ساعت 13:05

اهدای 40 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند خراسان‌شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان شمالی اهدا شد.

به گزارش نسیم امروز، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در این آیین اظهار کرد: این تعداد سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با همکاری موسسه خیریه حضرت رقیه خراسان شمالی و سپاه شهرستان بجنورد تهیه و بین نوعروسان نیازمندان استان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار عباسعلی ریحانی خاطرنشان کرد: هر سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان ۴۰ میلیون تومان است.

وی افزود: افراد شناسایی شده توسط گروه های جهادی و حوزه های بسیج بوده است که ۸۰ درصد جهیزیه در شهرستان بجنورد و مابقی در دیگر مناطق محروم توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد با اشاره به توصیه های دین اسلام مبنی بر یاری رساندن به محرومان و مستضعفان برای ریشه کن کردن فقر، افزود: مومنان باید به این نکته توجه داشته باشند که در نوع رفتار خود برای کمک کردن به محرومان به گونه ای عمل کنند که منتی بر آنها نباشد و کمک گیرنده بدلیل فقری که دارد خجالت زده نباشد.

وی ادامه داد : بسیج به عنوان نهادی واسط میان خیران و محرومان به شمار می رود که همواره از حضور پرشور خیران برای یاری و کمک رساندن به محرومان و دستگیری از آنها از قدردانی می کند و این حضور آنهاست که باعث دلگرمی می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn