چاپ کردن این صفحه .
جمعه, 18 اسفند 1402 ساعت 12:35
  • .

پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی رونمایی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی همزمان با آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان در مصلای بجنورد رونمایی شد.

به گزارش نسیم امروز ، دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از بیست و یکم اسفندماه جاری مصادف با سی ام شعبان فعالیت خود را در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد آغاز می کند.

رضا رضایی افزود:‌ نمایشگاه امسال با شعار «می خوانمت» در قالب غرفه های فروش کتب دینی و قرآنی، محافل انس با قرآن، ارائه خدمات قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی، کرسی های تلاوت و نشست های تخصصی برنامه ریزی شده است.

وی گفت: بیش از ۵۰ غرفه در این نمایشگاه دایر خواهد شد که برنامه های جنبی نمایشگاه هم شامل نشست های قرآنی، محافل قرآنی، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه های نقاشی و قصص قرآنی ویژه کودکان است.

دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم با اشاره به اینکه این رویداد تا بیست و هفتم اسفندماه مصادف با ششم ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: ساعت بازدید نیز از ۹ تا ۱۳ و ۱۹ تا ۲۳ در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد است و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn