چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 01 آبان 1402 ساعت 11:06
  • .

شمار داوطلبان قطعی انتخابات در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۴۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ثبت نام خود را برای حوزه‌های انتخابیه استان قطعی کرده اند.

به گزارش نسیم امروز، حسین ناهیدی اظهار کرد: از این تعداد ۳۴ نفر آقا و ۶ نفر خانم هستند که تاکنون ثبت نام خود را برای شرکت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قطعی کرده اند.

وی با بیان اینکه ثبت نام غیرحضوری و از طریق سایت وزارت کشور انجام می شود، گفت: فرآیند ثبت نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷ مهرماه آغاز شده و تا سوم آبان ماه ادامه دارد.

ناهیدی با اشاره به انتخاب اعضای هیات اجرای انتخابات خراسان شمالی گفت: ۲۲ هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی افزود: بر این اساس در استان ۲۰ هیات اجرای تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیات های اجرایی انتخابات شامل هشت فر عضو اصلی(معتمدان)، پنج نفر عضو علی البدل و سه نفر نماینده حقوقی است که به ریاست فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش های مستقل است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn