چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 19 ارديبهشت 1402 ساعت 09:39
  • .

قدردانی رییس مرکز ملی فرش ایران از وزیر کشور و استاندار خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس مرکز ملی فرش از وزیرکشور و استاندار خراسان شمالی برای حمایت از تولید فرش دستبافت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش نسیم امروز، فرحناز رافع ، در جریان برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در بازدید از غرفه خراسان شمالی گفت: از وزیرکشور ، استاندار خراسان شمالی و معاونت اقتصادی استانداری برای حمایت از تولید فرش دستبافت و توسعه این صنعت ارزشمند تشکر می کنم.

وی استان خراسان شمالی را یکی از قطب های تولید فرش دستباف درکشور دانست و افزود: مسئولین این استان تولید کنندگان و صادرکنندگان فرش را در این نمایشگاه مشارکت داده اند و کمتر استانی به این مسئله پرداخته اند و این جای تقدیر دارد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران ادامه داد: از همه استاندارها می خواهم از تولید فرش دستبافت که می تواند درصادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش به سزایی را به ویژه در روستاها و زنان سرپرست خانوار و جوانان ایفا کند، هرچه بیشتر حمایت کنند. رافع اظهار داشت: فرش ارزش افزوده بالایی دارد و کالایی سرمایه ای می باشد و سفیر فرهنگی و صلح ایرانیان در بین جهان است و برندیست که درسراسر جهان شناخته شده است و انتظار می رود مسئولین، اهتمام ویژه ای روی حمایت از فرش دستبافت داشته باشند.

وی گفت: خوشحالم که مسئولین استان خراسان شمالی خوش فکر و خوش اندیشه بوده اند که این بخش را بصورت ویژه در غرفه این استان درنظر گرفته اند و امیدواریم زمینه حمایت بیشتری از تولید فرش دستبافت بخصوص فرش راز جرگلان داشته باشند.

رافع تاکید کرد: این نمایشگاه می تواند فرصت مناسبی برای توسعه صادرات غیرنفتی به کشورهای مختلف به ویژه همسایه و اوراسیا ایجاد کند و ظرفیت های کالایی مان و توان تولیدکنندگانمان را نشان دهد و موجب عقد قراردادهای خوبی برای عرضه تولیدات استانهای مختلف شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn