چاپ کردن این صفحه .
پنج شنبه, 11 دی 1399 ساعت 16:54
  • .

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای خراسان شمالی مصوب شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تصمیم گیری هیات همراه، استاندار و مدیر عامل بانک کشاورزی ۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای خراسان شمالی مصوب شد.

به گزارش نسیم امروز، دکتر کاظم خاوازی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با محوریت دستاوردهای سفر دو روزه به استان افزود:این تسهیلات با محوریت زنجیره انگور ، گوشت قرمز و سفید، زعفران و نوغانداری مصوب شد و سرمایه گذاران در این حوزه نباید سرگردان باشند. وی بهترین بخش این سفر دو روزه تماس و دیدار چهره به چهره با کشاورزان عنوان و اظهار داشت: شنیدن مطالبات و دغدغه های آنان برای ما حائز اهمیت بود زیرا این موضوع ما را در تصمیم گیری های این حوزه کمک خواهد کرد. خاوازی افتتاح چندین پروژه ه مهم در این سفر را نشان از رشد و پیشرفت استان دانست و تصریح کرد:خراسان شمالی از استانهای خوب و مهم پنبه خیز کشور است که در حال حاضر ۷ هزار هکتار سطح زیر کشت دارد که به زودی این رقم به ۹ هزار هکتار میرسد و می تواند رکورد قبلی خود را در این بخش بزند. وی خاطرنشان کرد: توسعه شهرک های کشاورزی نیز از اتفاقات خوب دیگر این استان است که ۲ شهرک در اختیار پرورش دام سبک و ۴ شهرک در اختیار گلخانه هاست و این امر پتانسیل خوبی برای اشتغالزایی است.

وی در ارتباط با تامین نهاده های دام و طیور بعنوان دغدغه و مطالبه اصلی کشاورزان نیز افزود : در حوزه تامین نهاده های دام و طیور تا پایان سال برنامه های بهتری اجرا خواهد شد و این امر با ارائه بسته های حمایتی از سوی دولت به زودی محقق می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn