چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 07 مرداد 1399 ساعت 09:05

مامور قلابی در خراسان شمالی دستگیر شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی اعلام کرد: یک مامور قلابی که اقدام به گرفتن کارت بانکی یک شهروند بجنوردی و سرقت ۳۲ میلیون ریال از حساب وی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، سرهنگ مقصود رستگار با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از شکایت این شهروند مبنی بر اینکه فردی با مراجعه به وی و معرفی خود به عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به سرقت کارت بانکی و برداشت مبلغ مزبور، از محل متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری شاکی پرونده چهره متهم را ترسیم و به بانکی که وی از حساب شاکی برداشت کرده بود، مراجعه کردند که با رویت چهره متهم و بررسی و استعلام از اداره مبارزه با سرقت، مشخص شد که متهم توسط اداره مزبور نیز تحت تعقیب است.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه با تحقیقات میدانی، پاتوق متهم شناسایی و نهایتا در یک عملیات غافلگیرانه با همکاری ماموران اداره مبارزه با سرقت دستگیر شد، افزود: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که این فرد با مراجعه به تعدادی از شهروندان، خود را مامور نیروی انتظامی معرفی و از آنان کلاهبرداری کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در نهایت متهم بعد از مشاهده مستندات مربوطه لب به اعتراف گشود، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده ای تشکیل و بعد از تکمیل تحقیقات به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

سرهنگ رستگار از شهروندان خواست قبل از هرگونه همکاری با ماموران ادارات دولتی و سازمان های نظامی حتما کارت شناسایی آنها را رویت کنند و هرگونه تخلف را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn