چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 01 آبان 1402 ساعت 09:46
  • .

شناسایی 12 نیاز فناورانه آلومینای ایران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۱۲ نیاز فناورانه صنعت آلومینای ایران واقع در شهرستان جاجرم شناسایی شد که در رویداد تانا یا همان توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری بررسی می‌شود.

به گزارش نسیم امروز، حسین حاجی بگلو اظهار کرد: صاحبان ایده از جمله شرکت‌های دانش ‌بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه‌های تولیدی، اعضای هیات علمی و دانشجویان نیز ۳۴ ایده و راه حل برای رفع نیازهای صنعت آلومینای ایران ارائه داده اند.

وی خاطرنشان کرد: سومین رویداد تانا صنعت در استان فردا (۲ آبانماه) با رویکرد بررسی نیازها و مشکلات شرکت آلومینای ایران و با حضور ۲۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور و ۱۴ نفر از اعضای هیات علمی در شهرستان جاجرم برگزار می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: حدود ۸۰ درصد از ایده های ارائه شده، مربوط به صاحبان ایده از خراسان شمالی و مابقی از خارج استان است.

وی گفت: صاحبان ایده و فناوران برای ارائه راه حل های پیشنهادی می توانند به سایت پارک علم و فناوری و سامانه نان(https://nan.ac/) مراجعه کنند.

حاجی بگلو اظهار کرد: زمینه ها و ظرفیت های زیادی برای استقرار صنایع پایین دستی آلومینا در استان و این شهرستان وجود دارد که انتظار می رود ایمیدرو در این باره ورود داشته باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn