چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 27 دی 1399 ساعت 09:29
  • .

خراسان شمالی پایلوت طرح های ارتقای زندگی زندانیان باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در دیدار رییس زندان های کشور با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی گفت: خراسان شمالی می تواند پایلوت طرح های مربوط به ارتقای زندگی زندانیان و خانواده های آنان باشد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، شجاعی در این دیدار افزود: باید با تعریف ساز و کار مشخص و با پیش بینی تسهیلات ارزان قیمت موجب ایجاد اشتغال برای زندانیان و خانواده های آنان باشیم.

شجاعی با بیان اینکه خراسان شمالی آماده همکاری با سازمان زندان های کشور برای تعریف و اجرای طرح های مربوط به ارتقای زندانیان و خانواده های آنان است، گفت: باید با تشکیل تعاونی برای ایجاد اشتغال خانواده های زندانیان گام برداریم.

وی ادامه داد: این کار در ابتدا باعث نجات خانواده زندانیان و در ادامه فرد زندانی آزاد شده را از آوارگی نجات می دهد.

شجاعی با بیان اینکه ارتقای نرخ باسوادی را در استان پیگیری میکنیم، افزود: شناسایی دانش آموزان از قشر خانواده های زندانیان را در دستور کار قرار دادیم تا با حمایت از فرزندان این قشر موفقیت آنان را رقم بزنیم و آنان به الگوی موفق در جامعه تبدیل شوند.

در ادامه این نشست رئیس سازمان زندان های کشور هم گفت: استاندار خراسان شمالی فردی متفاوت،دغدغه مند و پای کار است.

محمد مهدی حاج محمدی با تأکید بر اینکه هم افزایی و همدلی موجود در استان فرصت بسیار خوبی برای مدیریت زندانها است، افزود: خانواده های زندانیان از دغدغه های مقام معظم رهبری است.

وی گفت: فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی ما در زندان باید خروجی مناسبی داشته باشد.

حاج محمدی با تأکید بر اینکه آماده اجرای طرحهایی بصورت پایلوت در خراسان شمالی هستیم، افزود: اگر با ارائه خدمات موجب بازگشت زندانی به جامعه باشیم در واقع خدمت به جامعه است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn