چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 27 فروردين 1401 ساعت 11:25
  • .

زمینه ورزش خبرنگاران و اهالی رسانه در رشته های مختلف ورزشی فراهم می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی از فراهم شدن زمینه ورزش خبرنگاران و اهالی رسانه در رشته های مختلف ورزشی خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، علی خادمی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با توجه به کاهش بیماری کرونا و امکان از سرگیری فعالیت های ورزشی در سالن ها و مراکز ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغی ستاد کرونا، خواستار همکاری و مساعدت اداره کل تربیت بدنی خراسان شمالی به ورزش جامعه رسانه ای استان شد.

در این دیدار دکتر حمید امیری مدیرکل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاشهای اهالی خبر و رسانه به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی اظهار کرد: از هیچ تلاش و کوششی برای ارائه خدمات ورزشی به خبرنگاران دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با آماده شدن استخر، زمینه استفاده رایگان برای خبرنگاران فراهم خواهد شد، اظهار داشت: رایزنی و بررسی های لازم با هیات های ورزشی و برخی از سالن ها و اماکن ورزشی در زمینه های مختلف ورزشی در دستور کار قرار دارد و انشاءالله طی هفته‌های آینده آنچه در توان این اداره کل باشد در اختیار اهالی رسانه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: در کنار همکاری های اداره کل ورزش و جوانان استان به زودی سالن ورزشی پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت با بهره گیری از امکانات موجود خانه مطبوعات و رسانه های استان نیز راه اندازی خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn