چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 29 فروردين 1402 ساعت 16:16
  • .

اسفراین در ارزیابی شاخص های مخابراتی رتبه اول استان را کسب کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی گفت : با پیگیری های نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، اسفراین در ارزیابی شاخص های مخابراتی رتبه اول استان را کسب کرد.

به گزارش نسیم امروز، جلسه تقدیراز تلاش ها و پیگیری های دکترحسین پور، نماینده مردم شریف شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد با حضورمدیرعامل شرکت مخابرات استان و همکاران این حوزه برگزارشد.

بر پایه این خبر ، بر اساسا ارزیابی انجام شده توسط شرکت مخابرات استان ، شهرستان اسفراین در زمینه رشد شاخص های مخابراتی رتبه اول در خراسان شمالی را کسب کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان شمالی در این جلسه گفت: شهرستان اسفراین با پیگیری های دکتر حسین پورازطریق جذب بودجه و اعتبار مناسب از وزارتخانه مربوطه توانست در بین شهرستان های استان رتبه اول ارزیابی شاخص های مخابراتی را کسب کند.

نماینده مردم شریف شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد نیز در این جلسه به پیگیری های انجام شده در جهت ایجاد شبکه پایدار ازطریق وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: تکمیل رینگ گرمه و جاجرم در حال انجام است و در تلاشیم تا با جذب بودجه رینگ مخابراتی مسیر شیروان و فاروج را نیز تکمیل نمائیم.

وی با تاکید براینکه در توسعه تلفن های ثابت درروستاها نیز باید از تمام ظرفیت استفاده شود افزود: در ارتباطات همراه اول درروستاها نیز باید پشتیبانی ویژه صورت بگیرد.

حسین پور ادامه داد: در خصوص ایرانسل نیز از طریق وزیر ارتباطات پیگیری ها انجام شده است و طبق قول وزیر تا مردادماه مشکل زیرساخت های این حوزه حل می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn