چاپ کردن این صفحه .
چهارشنبه, 09 اسفند 1402 ساعت 13:45

کمک 2500 میلیارد ریالی مردم استان به نیازمندان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت:‌ مردم خیر و نوعدوست استان در ۱۱ ماهه امسال ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی و نیازمندان کمک کردند.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد: کمک های خیران در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع این میزان کمک ها ۸۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه طرح های اکرام ایتام و محسنین بوده است که خیران کمک های خود را به شماره حساب های فرزندان واریز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: مردم خیر این استان در قالب جشن نیکوکاری که توسط این نهاد حمایتی و مراکز نیکوکاری برگزار شده است، ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

الهی راد میزان صدقات سال جاری را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کمیته امداد به منظور دسترسی راحت تر مردم به پرداخت صدقه علاوه بر شیوه های سنتی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیک را نیز فراهم کرده است.

وی افزود: مردم خراسان شمالی در ۱۱ ماهه امسال ۳۴۰ میلیارد ریال نیز زکات و کفارات پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی ادامه داد: زکات جمع آوری شده براساس اولویت بندی‌ها و نیازهای هر منطقه صرف اجرای طرح ها، کارهای عمرانی و عام المنفعه می شود که بر این اساس بیشترین میزان زکات در راستای تامین معیشت، تهیه جهیزیه، ساخت مسکن و هزینه درمان مددجویان زیر پوشش این نهاد هزینه می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn