چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 26 آبان 1399 ساعت 11:20
  • .

داستان «این تو و ماجرای عشق» در قاب شنبه های کتاب

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مسابقه بزرگ کتابخوانی «این تو و ماجرای عشق» در استان خراسان شمالی از شنبه 24 آبان همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در این استان جان گرفت.

به گزارش نسیم امروز، هاشم شیرازیان اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «این تو و ماجرای عشق» همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب طرح ملی شنبه های کتاب در کانون های این استان و سطح مساجد برگزار می شود. وی افزود: این کتاب و مسابقه که به همت کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم طراحی شده، داستان ازدواج حضرت خدیجه (سلام الله علیها) با نبی مکرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) با نگاهی عاشقانه و صمیمی به این زندگی مشترک تکرار نشدنی است که «انسیه سادات هاشمی» آن را به تحریر درآورده است.

شیرازیان، افزود: علاقمندان می توانند پس از مطالعه کتاب پاسخ نامه های طراحی شده را تکمیل و تا 4 آذر ماه 99 ارسال کنند.

وی در خصوص دریافت کتاب و پاسخنامه نیز گفت: فایل رایگان کتاب از طریق درگاه مجازی khadije.com می توان دریافت کرد همچنین علاقمندان می توانند با مراجعه به ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کتاب و پاسخنامه را دریافت کنند.

شیرازیان همچنین اعلام کرد: علاقمندان می بایست پاسخنامه را تا تاریخ اعلام شده به نزدیکترین کانون فرهنگی هنری مسجد تحویل دهند و یا تصویر واضح پاسخنامه را به شماره 09332882738 از طریق پیام رسان ایتا ارسال کنند.

گفتنی است، طرح ملی «شنبه های کتاب» با هدف ترویج و ارتقاء فرهنگ انس با کتاب و کتابخوانی در مساجد با معرفی و مطالعه یک کتاب به صورت هفتگی در سطح مساجد برگزار می شود.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 26 آبان 1399 ساعت 11:20
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn