اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 20:41

چهارشنبه, 24 ارديبهشت 1399 ساعت 08:45
  • .

اجرای طرح بهارانه کتاب در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح بهارانه کتاب سال ۹۹ با مشارکت ۵ کتابفروشی در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، رضا رضایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۵ کتابفروشی استان همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان آغاز شده است و تا سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در کتابفروشی‌های عضو این طرح ادامه دارد.

رضایی افزود: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند و سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

او عنوان کرد: کتابفروشی‌های "اندیشه سبز" با مدیریت ابوالفضل اصغرپور، "پاتوق کتاب بجنورد" با مدیریت مجتبی یزدانی، "حاتمی" با مدیریت علی اصغر حاتمی و "شهرکتاب" با مدیریت آناهیتا غفاریان از بجنورد و "کتابسرای عضدی" با مدیریت حسین عضدی از مانه و سملقان در طرح بهارانه کتاب سال ۹۹ ثبت نام کردند.

رضایی اظهار داشت: در «بهارانه کتاب ۹۹» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح بهارانه کتاب در ماه مبارک رمضان، با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شدند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها نیز باشیم.

هم اکنون خراسان شمالی دارای ۲۷ کتابفروشی فعال است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره