اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 15:06

چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1399 ساعت 09:15
  • .

دعوت استاندار خراسان شمالی از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی مردم این استان را به شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارشگروه دریافت نسیم امروز،  دکتر محمدعلی شجاعی در پیامی با تقدیر از ایجاد زمینه های لازم برای برگزاری مسابقات به صورت الکترونیکی مردم این استان را به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام وی به شرح ذیل است: توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، توجه به کتابخانه‌ها و گسترش آن در سراسر کشور و زمینه سازی برای ایجاد شرایط مطالعه، از نیازمندی های زمان ما است که بایست به آن پرداخته شود.

جشنواره های کتابخوانی و به ویژه جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع مطالعه و آشنایی با سبک زندگی ائمه (ع) در توسعه و گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج سیره ائمه معصومین (ع) نقشی کلیدی دارد و جلوه گر پیوند فرهنگ و بینش و معرفت الهی است.

شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر این که اوقات مغتنمی برای در خانه ماندن ایجاد می کند؛ فرصتی برای ارتباط برقرار کردن هرچه بهتر با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خود سازی است و از برگزار کنندگان این جشنواره که در پنج دوره گذشته حائز رتبه برتر در کشور شده اند، و بستر الکترونیکی را برای برگزاری مسابقات جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم کرده اند؛ تقدیر می کنم.

بی‌شک، جشنواره کتاب‌خوانی رضوی فرصتی برای ترویج فرهنگ متعالی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)، الگوبرداری عموم مردم از سبک زندگی امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاه‌چراغ(ع)، نهادینه شدن عادت به کتاب‌خوانی و در نتیجه توسعه فرهنگی جامعه خواهد بود لذا همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم باب الرضا(ع) را برای شرکت در این جشنواره دعوت می کنم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره