اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 15:50

دوشنبه, 15 اسفند 1401 ساعت 09:58
  • .

برگزاری کارگاه یک روزه برای دانش آموزان جاجرم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دبیر اجرایی کارگاه یک روزه حوزه هنری خراسان شمالی ویژه دانش‌آموزان جاجرم از برگزاری کارگاه یک روزه در این شهرستان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، الهام صباحی اظهار کرد: اردوی آموزشی و تفریحی یک روزه برای دانش‌آموزان جاجرم برگزار که ۲۵ دانش‌آموز در این کارگاه شرکت کردند.

وی افزود: اردوی آموزشی و تفریحی برای فعالین دانش‌آموز جاجرم که شامل بازدید از آیینه خانه مفخم، برگزاری کارگاه در خصوص مهارت‌های خواندن و نوشتن، تاریخ شفاهی استان و... برگزار شد.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: در این کارگاه اهمیت خواندن و نوشتن در زندگی و اثر مثبت این هنر در زندگی شخصی صحبت شد و مورد استقبال دانش‌آموزان نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به نقد و بررسی فیلم هناس در حاشیه این اردو، مطرح کرد: هدف از اجرای این برنامه حساس شدن دانش‌آموزان به مقوله هنر بود تا فیلم‌ها را با نگاه تحلیلی مشاهده کنند.

صباحی با تأکید به برگزاری مسابقه سفرنامه‌نویسی، گفت: مسابقه‌ای با عنوان سفرنامه‌نویسی در بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این اردو برگزار شد تا بیشتر با قوائد ساختار نگارش آشنایی پیدا کنند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما در این اردو جلوگیری از فراموشی تاریخ و زیست بوم فرهنگی و اجتماعی استان بود و نیاز است که اینگونه برنامه‌ها بیشتر اجرا شود.

صباحی در پایان تصریح کرد: اینچنین برنامه‌ها در سایر شهرستان‌ها برای گروه‌های روایتگری و نقالی به همت حوزه هنری استان اجرا خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره