اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 14:33

چهارشنبه, 05 بهمن 1401 ساعت 14:34
  • .

وظیفه شورای اطلاع رسانی مبارزه با تولید محتوای دشمنان است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت : شورای اطلاع رسانی حرفه ای ترین و تخصصی ترین شورا در حوزه مبارزه با تولید محتوای دشمنان است.

به گزارش نسیم امروز، حسن ناهیدی در بیست و دومین شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه دشمنان تمام ظرفیت خود را در حوزه تولید محتوا به کار گرفته اند ، افزود: این شورا باید با آسیب شناسی موضوعات مختلف بتواند ذهن مردم را آگاه تر کند.

وی افزود: در گذشته دشمنان از طریق نفوذ و تغییر گفتمان و در حال حاضر درصدد تغییر فهم جامعه هستند تا به نوعی بر پیکره جامعه ضربه وارد کنند که شورای اطلاع رسانی می تواند با پدیده های فوق مبارزه کند.

ناهیدی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با آغاز پروژه ایران هراسی و با استفاده از فضای مجازی ،درگیری های خیابانی و جنگ اقتصادی و سایر ابزارها می خواهند آسیب وارد کنند و این درحالیست که انسجام هدفمند و هم افزا می تواند موجب شکست دشمن شود.

وی دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازخوانی اهداف انقلاب عنوان کرد . وی در پایان با تقدیر از همراهی مردم و صاحبان صنایع در صرفه جویی حامل های انرژی گفت: خوشبختانه در حال گذر از بحران هستیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره