اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 11:17

شنبه, 07 آبان 1401 ساعت 10:45
  • .

آگاهی و داشتن تخصص لازمه کار فعالان فضای مجازی در تولید محتوا باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر آگاهی و داشتن تخصص لازم کار فعالان فضای مجازی در تولید محتوا تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جمع برخی گروه های فضای مجازی شهرستان اسفراین گفت: مطالب منتشر شده در فضای مجازی باید در حیطه تخصص فعالان این حوزه باشد و آن را به عنوان یک اصل کلی باید در نظر گرفت.

وی افزود: توجه به موضوعات مختلف در فضای مجازی ، روزنامه ها ، کتاب ها در بسترهای متفاوتی در حال شکل گیری است اما نکته مهم در این مسیر کسب تجربه و داشتن تخصص و آگاهی برای موضوعات است .

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دنیای گفتمان بستگی به نوع حریف دارد،افزود: در مقام اجتماع هر کسی باید نسبت به موضوعاتی نظر دهد که عالم و آگاه باشد لذا اطمینان داشتن رکن مهم نظر دهی به موضوعات مختلف است .

وی پیشرفت های تکنولوژی را عامل اصلی نفوذ و ایجاد بحران دشمنان در داخل جوامع دانست و گفت : قبول کردن موضوعی بدون تجزیه و تحلیل نباید رخ دهد . دکتر حسین نژاد با اشاره به حوادث اخیر کشور ، شبهات ایجاد شده برای نسل جوان در جامعه را هدف اصلی دشمنان و راه نفوذ برای ضربه زدن عنوان کرد و گفت : اگر از همان ابتدا توجه به مسائل مذهبی در کودکان تقویت می شد جوانان دچار شبه افکنی نمی‌شدند لذا آگاهی داشتن اولویت مهم است .

وی خاطر نشان کرد: رسیدن به هدف باید دارای ساز و کار، برنامه و هدف زمان بندی شده باشد دارد لذا جایگاه فعالان فضای مجازی برای این بخش در جهت آموزش و پرورش جامعه بسیار سخت است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره