اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 12:43

دوشنبه, 23 خرداد 1401 ساعت 11:17
  • .

هنرمند شیروانی دیپلم افتخار یازدهمین جشنواره سخنرانان برتر کشوری را کسب کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هنرمند شیروانی دیپلم افتخار یازدهمین جشنواره سخنرانان برتر کشوری را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: «عطیه یوسفی» هنرمند خوش اخلاق و خوش آتیه شهرستان شیروان دیپلم افتخار را در یازدهمین جشنواره مجریان و سخنوران کشور (جشنواره سعدی) کسب کرد.

وی عنوان کرد: جشنواره ملی سعدی (جشنواره مجریان و سخنرانان و هنرمندان صحنه ای ایران ) بزرگترین و رسمی ترین رویداد مرتبط با عرصه سخنرانی و مجری گری در کشور با سابقه ۱۰ سال رقابت سالم در زمینه مجری‌گری و سخنوری، یازدهمین جشنواره ملی سعدی، پاسداشت کسانی است که یک دهه تلاش مستمر کرده و چراغ باشگاه مجریان و سخنوران ایران را بر افروختند.

«عباسپور» خاطرنشان کرد: در یازدهمین جشنواره مجریان و سخنوران ایران، جوانان و خردسالان حضور فعال تری نسبت به دیگر بخش‌های جشنواره دارند که جشنواره ملی سعدی در سه بخش اصلی مجریان صحنه، مجریان جوان و جشنواره سخنوری تشکیل یافته و هر یک از این جشنواره‌ها در دل خود به بخش‌های مختلف تقسیم می‌شود.

وی بیان کرد: هنرمندان این شهرستان تاکنون موفق به کسب دیپلم افتخار در حوزه موسیقی و سخنوری شده اند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره