اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 10:08

شنبه, 31 ارديبهشت 1401 ساعت 11:51
  • .

تحقق توسعه و ارتقای جایگاه روابط عمومی ها با مطالبه‌گری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اعضای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان با استاندار خراسان شمالی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در این دیدار بر ضرورت تلاش روابط عمومی ها برای معرفی استان در سطوح ملی و فراملی و پیشرفت و توسعه روابط عمومی ها با مطالبه گری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها زبان واحد یک مجموعه هستند، افزود : برای برند سازی یک استان و معرفی آن در سطوح ملی ، انعکاس سخنان استاندار بعنوان مطالبات مردم ، برعهده رسالت خطیر روابط عمومی ها است تا رسانه های معاند نتوانند در مقابل این هنر اقداماتی علیه این کشور انجام دهند.

حسین نژاد روابط عمومی ها را نبض یک سیستم و مجموعه دانست و افزود : اگر این نبض خاموش شود تمام مجموعه به تبع آن خاموش خواهد شد. وی با اشاره به این نکته که مدیریت تنها ذاتی نیست بلکه اکتسابی و متکی به داشتن هنر و استعداد نیز هست ، گفت : روابط عمومی ها برای افزایش بهره وری سیستم و مجموعه خود باید با اشراف کامل به تمامی اطلاعات و چاشنی هنر و استعداد مسیر پیشرفت و توسعه استان را طی کنند.

وی آموزش روابط عمومی دستگاه های اجرایی را ضروری دانست و گفت : برگزاری این دوره ها ، و ایجاد حس رقابت بین مدیران در قالب تقدیر از آنان نسبت به جایگاه روابط عمومی ها موجبات ارتقای این جایگاه را فراهم می آورد ‌. استاندار خراسان شمالی به توجه بیشتر مدیران به حوزه روابط عمومی تاکید کرد و خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها عضوی از این اجتماع هستند که باید به نیازها و مطالبات آن هم پاسخ داده شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره