اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 14:58

یکشنبه, 14 شهریور 1400 ساعت 12:05
  • .

مسئله بازگشایی مدارس مستلزم اهتمام همگانی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مسئله بازگشایی مدارس مستلزم اهتمام و توجه همگانی است.

به گزارش نسیم امروز، طاهر رستمی در جلسه کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: باید با ایجاد شرایط لازم از جمله واکسیناسیون کادر آموزشی و خدماتی مدارس، دانش آموزان و والدین آنان بتوانیم افکار عمومی را برای بازگشایی مدارس اقناع کنیم.

رستمی با تاکید بر ایجاد تمهیدات لازم برای برطرف کردن دغدغه های والدین دانش آموزان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان و دانشکده اسفراین باید در بحث نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا سختگیرانه عمل کنند.

رستمی همچنین با تاکید بر واکسیناسیون جامعه فرهنگیان استان گفت: در این خصوص نباید تنها به توصیه اکتفا کنیم چرا که فرد واکسینه نشده سلامت دیگران را به خطر می اندازد.

برقراری تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم اربعین حسینی از دیگر دستور کارهای این نشست بود که رستمی در این خصوص گفت: برگزاری این مراسم منوط به اعلام موافقت دولت عراق همراه با ایجاد شرایط خاص خواهد بود.

وی با تاکید بر اعلام آمادگی استان برای اعزام موکب، افزود: به این مراسم قطعا افرادی اعزام خواهند شد که دُز دوم واکسیناسیون آنان تا پایان هفته جاری به اتمام رسیده باشد.

بر اساس این گزارش در این نشست همچنین وضعیت اعتبارات ملی دانشگاه علوم پزشکی استان دانشکده اسفراین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره