اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 21:57

شنبه, 23 مرداد 1400 ساعت 09:53
  • .

حمایت خانه مطبوعات خراسان شمالی از وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارشاد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی از حمایت این تشکل از محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی رئیس جمهور خبرداد.

علی خادمی اظهار کرد: معرفی محمد مهدی اسماعیلی از سوی آیت الله رئیسی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تلاشی برای راهگشایی مسائل فرهنگی و مهم در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است.

وی ضمن قدردانی از زحمات وزرای پیشین این وزارتخانه در دولت دوازدهم افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت شخصیت علمی و فرهیخته ای همچون جناب آقای دکتر اسماعیلی، می تواند با حمایت علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر، آغاز گر حرکتی نو در راستای احیای اندیشه‌های ناب اسلامی و چشم امیدی برای جامعه رسانه ای در عرصه فرهنگی کشور باشد.

خادمی اظهار کرد: با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب آقای اسماعیلی در حوزه های مختلف فرهنگی کشور، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان محترم شهرستانهای استان خراسان شمالی انتظار داریم با حمایت از شخصیت علمی، فرهیخته و فرهنگی این برادرعزیز، به رشد و شکوفایی هرچه بیشترمسائل حوزه فرهنگ و هنر کمک کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با رای اعتماد قاطع و بالای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور، کشور شاهد رشد و توسعه فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم باشد.

گفتنی است: محمدمهدی اسماعیلی، متولد ۱۳۵۴ در کبودرآهنگ همدان از طلاب دانش‌آموخته مدرسه عالی شهید مطهری، دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و همچنین مدیر گروه «جامعه‌شناسی سیاسی مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی» دانشگاه تهران است.

قرار است، جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی، از روز شنبه 23 مرداد‌‌ماه در مجلس شورای اسلامی آغاز شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره