اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:59

چهارشنبه, 15 بهمن 1399 ساعت 08:05
  • .

پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی شجاعی با صدور پیامی؛ سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را تبریک گفت. .

متن این پیام به شرح زیر است:

به درستی که بانو حضرت زهرا(س) گوهر تابناک عفت و پاکدامنی هستند که همیشه به عنوان الگویی برتر برای تحکیم بنیان خانواده می باشند که زنان و مادران ما می توانند با تاسی از رفتار و گفتار ایشان نوید آینده ای درخشان را بدهند چرا که فرزندان ما به عنوان آینده سازان این مرز و بوم در دامان مادران پرورش می یابند و با تربیت صحیح خود با تاکید بر بهره مندی از آموزه های دین مبین اسلام می توانند آبادانی کشور را رقم بزنند.

نقش موثر زنان در شکل گیری انقلاب اسلامی و در ادامه حضور در سنگر و پشت سنگر جبه های حق علیه باطل بر هیچ کسی پوشیده نیست و اکنون نیز به یمن پیروزی انقلاب اسلامی زنان ما می توانند در عرصه های مختلف اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا کنند بر خود واجب می دانیم از وجود این توان موثر جامعه برای توسعه بیشتر کشور و استان بهره مند شویم. اینجانب فرا رسیدن سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به تمامی مردم شریف استان خراسان شمالی به ویژه مادران و بانوان دلسوز و پرتلاش این استان تبریک می گویم و از درگاه الهی برای همه آنان عزت و سربلندی، بهروزی و سلامت را خواستارم.

محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره