چاپ کردن این صفحه .
دوشنبه, 22 دی 1399 ساعت 09:47
  • .

برگزاری ۳۷۸ دوره آموزشی برای کارکنان استانداری خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی از برگزاری ۳۷۸ دوره آموزشی برای کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه در سالجاری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز،جواد نوروزی با بیان این مطلب افزود: امسال به علت بیماری کرونا امکان برگزاری دوره ها به صورت حضوری میسر نبود و بنابراین از نیمه دوم سال اجرای دوره ها به صورت غیرحضوری آغاز شد.

نوروزی با اشاره به برگزاری ۳۷۸ دوره آموزشی در سالجاری گفت: تعداد شرکت کنندگان این دوره ها دو هزار و ۵۱۴ نفر و در قالب سی و نه هزار و ۲۷۲ ساعت بوده است. وی اشاره داشت: عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی، مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی، آشنایی با قوانین و مقررات حوزه اقتصادی، جنبش های نوین اجتماعی، توانمندسازی جوامع محلی روستایی، آشنایی با دیوان عدالت اداری و آئین دادرسی آن، آشنایی با مبانی و اصول اصلاح الگوی مصرف از جمله عناوین این دوره های آموزشی بوده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: انتقال کلیه سوابق آموزشی کارکنان استانداری، فرمانداریها و بخشداریها از سامانه همگام سازمان مدیریت و برنامه ریزی به سامانه آموزشی جام وزارت کشور از مهمترین اقدامات این حوزه در سالجاری بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn