اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 15:43

دوشنبه, 22 دی 1399 ساعت 09:47
  • .

برگزاری ۳۷۸ دوره آموزشی برای کارکنان استانداری خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی از برگزاری ۳۷۸ دوره آموزشی برای کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه در سالجاری خبر داد.

به گزارش نسیم امروز،جواد نوروزی با بیان این مطلب افزود: امسال به علت بیماری کرونا امکان برگزاری دوره ها به صورت حضوری میسر نبود و بنابراین از نیمه دوم سال اجرای دوره ها به صورت غیرحضوری آغاز شد.

نوروزی با اشاره به برگزاری ۳۷۸ دوره آموزشی در سالجاری گفت: تعداد شرکت کنندگان این دوره ها دو هزار و ۵۱۴ نفر و در قالب سی و نه هزار و ۲۷۲ ساعت بوده است. وی اشاره داشت: عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی، مدیریت و ساماندهی حاشیه نشینی، آشنایی با قوانین و مقررات حوزه اقتصادی، جنبش های نوین اجتماعی، توانمندسازی جوامع محلی روستایی، آشنایی با دیوان عدالت اداری و آئین دادرسی آن، آشنایی با مبانی و اصول اصلاح الگوی مصرف از جمله عناوین این دوره های آموزشی بوده است.

نوروزی خاطر نشان کرد: انتقال کلیه سوابق آموزشی کارکنان استانداری، فرمانداریها و بخشداریها از سامانه همگام سازمان مدیریت و برنامه ریزی به سامانه آموزشی جام وزارت کشور از مهمترین اقدامات این حوزه در سالجاری بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره