اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 21:38

یکشنبه, 23 آذر 1399 ساعت 11:54
  • .

ضرورت انضباط ترافیکی در محورها و رعایت استانداردهای سفر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر ضرورت انضباط ترافیکی در تمام محورها و رعایت استانداردهای سفر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی احمد برادران در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی افزود: دستگاه های اجرایی مختلف با آغاز طرح زمستانی با هدف ایمنی و تامین امنیت، انضباط ترافیکی در سطح محورهای اصلی و فرعی مشغول ارائه خدمات هستند.

وی افزود: باید با فرهنگ سازی تلاش شود تا مردم قبل از انجام هر سفری با ادارات هواشناسی و راهداری ارتباط برقرار کنند تا از وضعیت راه ها و محورها اطلاع کافی داشته باشند تا بدین طریق شاهد کاهش حوادث جاده ای باشیم.

برادران مهم ترین هدف در اجرای طرح فوق را ارائه خدمت به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: انضباط ترافیکی ، ایمنی و رفع دغدغه ها یکی از مهم ترین اهداف این طرح است اما در شرایط وجود بیماری کرونا تمام دستگاه های اجرایی، رسانه ها و صداوسیما باید به مردم تذکرات لازم را در راستای اجتناب از سفرهای غیرضروری را ارائه دهند.

وی تصریح کرد : مجموعه دستگاه های خدمات رسان موظف هستند با تمهید مقدمات و ایجاد بستر برای سفرهای ضروری ، استانداردهای لازم را فراهم آورند که البته می توان برقراری خدمات اورژانس هوایی در روزهای اخیر را بعنوان یک خدمت خوب و شایسته تلقی کرد.

برادران فاکتورهایی همچون فرهنگ سازی، رعایت استانداردها ، استاندارد بودن محورها، حضور دوربین های کنترل سرعت ،داشتن سرعت لازم، شرایط لازم رانندگان برای رانندگی را برای داشتن سفری آسانی و بی مخاطره ای مهم دانست.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 24 آذر 1399 ساعت 10:24
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره