اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 09:54

یکشنبه, 30 شهریور 1399 ساعت 09:17
  • .

هیچ کلاس درس خراسان شمالی خالی از معلم نیست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هیچ کلاس درس خراسان شمالی خالی از معلم نیست.

به گزارش نسیم امروز، قنبرعلی خوش آیینه اظهار داشت: بر اساس گزارش رسیده از مدیران مدارس، تمام کلاس های درس دارای معلم است و کمبود معلم، با تدابیر مختلف جبران شده است.

وی افزود: کمبود نیروی معلم در برخی از کلاس ها با اضافه کاری حل شده، و همچنین جذب معلم حق التدریس و خرید خدمات، مرهم بر مشکل شده است.

خوش آیینه اظهار داشت: امسال با پیک بازنشستگی فرهنگیان روبه رو بودیم، امسال ۹۰۰ نفر از همکاران به بازنشستگی رسیدند اما نیمی از آنان، معادل ۴۵۰ نفر برای ادامه همکاری اعلام آمادگی کرده و در کلاس های درس ماندند.

وی گفت: پارسال ۵۲ نفر نیروی آموزش دهنده نهضت سواد آموزی، به صورت حق التدریس وارد کلاس های آموزش و پرورش شدند که بخشی از کمبودها جبران شد و امسال هم همکاری آنان ادامه دارد.

خوش آیینه خاطرنشان کرد: امسال ۳۳۰نفر نیروی جدید معلم وارد آموزش و پرورش استان شدند که شامل ۱۸۶ نفر دانش آموخته تربیت معلم و مابقی از طریق ماده ۲۸ جذب شده اند.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: این اداره کل ۲۸۰ نفر معلم کمبود دارد که ۷۰ درصد از آن مربوط به آموزش ابتدایی است اما این کمبودها، جبران شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره