اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:25

چهارشنبه, 26 شهریور 1399 ساعت 09:23
  • .

هشتمین هفته از سه شنبه های تکریم میزبان خیرین فرهنگی در بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دو خیر و جهادگر فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری رمضان، در قالب طرح سه شنبه های تکریم در مسجد امام حسین (ع) یکی از مساجد در حاشیه شهر بجنورد تقدیر شدند.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، هشتمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، با تقدیر از «رمضانعلی آگاهی حسن آباد» و «محمد حسین حمیدی»، دو خیر فرهنگی و جهادگر در حاشیه شهر بجنورد برگزار شد و از این دو فرد نیکوکار با حضور نمازگزاران و اهالی نوجوان مسجد قدردانی شد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این مراسم، با بیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده است، گفت: شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و ... در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محل از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون ها است.

وی همچنین اضافه کرد: در این طرح تقویت سرمایه های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت مدنظر است.

شیرازیان، ضمن قدردانی از اهالی مسجد و فعالان کانون رمضان، رونق بخشی به فعالیت های کانون را منوط به همیاری اهالی مسجد،برنامه ریزی و آموزش افراد دانست و از نوجوانان و جوانان حاضر خواست با همراهی ارکان مسجد از جمله اعضاء هیئت امناء و امام جماعت، سبب شکوفایی مسجد محله خود شوند.

وی با اعلام حمایت از برنامه های کانون، ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را یادآور شد و موارد لازم در این خصوص، همچون نکات تکمیلی برای دریافت مجوز الکترونیکی کانون و نیز افزایش حمایت ها را توضیح داد.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 26 شهریور 1399 ساعت 09:23
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره