اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 14:42

چهارشنبه, 12 شهریور 1399 ساعت 11:07
  • .

کانون شفای مسجد روستای بیک پولاد مهیای دومین رویداد فهما شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کانون فرهنگی هنری شفا مسجد نبی اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) در روستای بیک پولاد شهرستان راز و جرگلان با فعالیتی دوچندان برای رقابت در دومین رویداد ملی فهما و فعالیت های فرهنگی آماده شد.

به گزارش نسیم امروز، هاشم شیرازیان در این بازدید  ضمن خداقوت به مدیر این کانون که یکی ازکانونهای برتر استانی در نخستین رویداد ملی فهما در مقایسه با دیگر کانون های استان است، ارزش کار فرهنگی و تبلیغی را رونق مساجد و گرایش جوانان به مساجد عنوان کرد و گفت: فعالان کانون ها در این باره نقش اثرگذاری دارند.

وی در ادامه به همراه عبدالحسین اسفندیاری، ساختمان در حال ساخت موسسه قرآنی و کانون فرهنگی هنری شفا نیز بازدید کرد و در این باره راهکارهایی همچون ارائه درخواست های لازم و نحوه پی گیری این درخواست ها و بهره مندی از اعتبارات فرهنگی را ارائه کرد.

«میثم آذری»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رازو جرگلان نیز در ادامه ضمن خرسندی از شور و اشتیاق مدیر کانون و برنامه های فرهنگی و تبلیغی در دست اجرای وی همچون توسعه فعالیت ها در مساجد این روستا که شامل هشت مسجد است، اعلام حمایت کرد.

«عبدالحسین اسفندیاری»، مدیر کانون فرهنگی هنری شفا که بخش وسیعی از منزل مسکونی خود را به موسسه قرآنی و کتابخانه کانون و محوطه بازی کودکان و نوجوانان روستا اختصاص داده و همزمان در کسوت مربی قرآن روستا نیز فعالیت دارد، گفت: همه شادی و آرامش من فعالیت های فرهنگی و تربیتی است و تلاش می کنم با تکمیل ساختمان این موسسه بتوانیم شاهد فعالیت های بیشتر و تأثیرگذارتری در حوزه دین باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به محدودیت هایی که برای فعالیت خواهران در اماکن مذهبی و مساجد این روستا تلاش می کنیم، با راه اندازی و بهره برداری از ساختمان موسسه و کانون بتوانیم فضای فعالیت گسترده تری برای عموم مردم فراهم آوریم.

اسفنیاری همچنین افزود: کانون روستایی «شفا» شهرستان راز و جرگلان با همکاری و راهنمایی رابط شهرستان راز و جرگلان توانست با ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد، امتیاز 12هزار و 660 امتیاز را کسب کند و در تلاشیم با برنامه های اثرگذار در دومین دوره این رویداد شرایط بهتری کسب کنیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا نیز افزود: بخشی از فعالیت ها و دوره های آموزشی به این دلیل انجام نشد و کلاس های آموزشی در روستا متوقف شد که امیدواریم پس از این بتوانیم شرایط آموزشی بهتری را شاهد باشیم.

در این بازدید از زحمات و تلاش های مدیر کانون، در منزل وی قدردانی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره