اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 01:06

سه شنبه, 21 مرداد 1399 ساعت 18:51
  • .

تقدیر رییس ستاد فهمای کشور از برگزیده شدن خراسان شمالی در رویداد ملی فهما

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سه شنبه های تکریم در خراسان شمالی با تقدیر رییس ستاد هماهنگی کانونهای مساجد کشور از عملکرد نخستین رویداد ملی فهما در این استان همراه شد.

به گزارش نسیم امروز، طرح ملی سه شنبه هایتکریم در نشستی صمیمانه که با حضور آیت الله یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و نیز حضور مجازی «حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در محل دفتر امام جمعه بجنورد و نیز کانون فرهنگ هنری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و طی آن از انتخاب خراسان شمالی به عنوان استان برگزیده فهما قدردانی شد.

حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این نشست و در ارتباط مجازی با حجت الاسلام دکتر ارزانی، رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور ، ضمن قدردانی از اجرای شایسته رویداد ملی فهما و عزم ملی در این باره، نقش کانون های مساجد را در تبیین ارزش های دینی و فرهنگی مهم و اثر گذار خواند.

وی در ادامه برگزیده شدن استان خراسان شمالی را در موضوع «فضای مجازی و رسانه» را بسیار ارزشمند خواند و گفت: این شروع جدیدی است و اول راه فرهنگی است.

وی ضمن قدردانی از فعالان کانون های مساجد استان برای حمایت بیشتر از فعالیت کانون و ورود به دومین رویداد فهما اعلام آمادگی کرد.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز گفت: 372 کانون فرهنگی هنری مساجد استان در نخستین رویداد ملی فهما به صورت 100 درصدی شرکت کرده و فعالیت ها و ارکان کانون خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند.

وی همچنین افزود: کانون های صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف)، چهارده معصوم (علیهم السلام)، سلمان فارسی، شهدای اسفیدان، امام رضا (علیه السلام)، شفا و نیز محبان الزهرا(سلام الله علیها) رأفت ، امامت و مشکات و معراج السعاده جزو 12 کانون برتر اعلام شده در این خصوص نام برد.

گفتنی است: همچنین نخستین برنامه از سه شنبه های تکریم شهر شیروان با تقدیر از خانواده شهید«محمدرضا امانی» تنها خبرنگار شهید استان خراسان شمالی با حضور بر مزار این شهید بزرگوار انجام می گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره