اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 08:24

یکشنبه, 19 مرداد 1399 ساعت 08:44
  • .

نشست هم اندیشی ارتقاء فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد فاروجہ

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نشست هم اندیشی ارتقاء فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فاروج ، با حضور فرمانده سپاه این شهرستان همزمان با هفته امامت و ولایت برگزار شد.

به گزارش نسیم امروز، نشست هم اندیشی ارتقاء فعالیت کانون های مساجد فاروج در آستانه عید سعید غدیر خم در دیدار نمایندگان ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی و رابطان کانونی در این شهرستان با دفتر فرمانده سپاه آن شکل گرفت.

سرهنگ محمد مهدی شفیع آبادی، فرمانده سپاه فاروج ضمن برشمردن نقش فعالان کانون های مساجد در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و رونق بخشیدن به فعالیت های تبلیغی دینی و نیز تبیین اهمیت و جایگاه مساجد، تعامل ارکان مسجد را خواستار شد و مهم شمرد.

وی در تکمیل مطالب خود به نقش پایگاه های بسیج نیز اشاره کرد و با عنوان اینکه سیاست بسیج تعریف کار براساس مسائل موجود است، افزود: با تمام توان اعم از امکانات و نیروی انسانی در حمایت از فعالان مسجدی همکاری خواهیم کرد.

گفتنی است، در ادامه کارشناسان حوزه هنری، توسعه و شبکه سازی و نیز اداری مالی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان طی جلسه ای صمیمانه از فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم (علیه السلام) شهر فاروج بازدید بعمل آوردند و ضمن بررسی فعالیت ها، مسائل و راهکارهایی از سوی کارشناسان نیز ارائه شد.

همچنین در این بازدید برنامه ها و طرح های تابستانه و نحوه اجرا و ثبت آن در سامانه بچه های مساجد و بخش های در نظر گرفته شده در این سایت برای فعالان کانون مذکور معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره