اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 16:09

دوشنبه, 09 تیر 1399 ساعت 10:09
  • .

از تجلیل کارآفرین جوان بجنوردی تا قدردانی از جهادگران و مدافعان سلامت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تقدیر از جوان پیشگام امر تولید ملی و جهادگران و مدافعان سلامت در کارنامه مهر ورزی و کرامت کاروان زیر سایه خورشید و در دومین روز حضور خادمین حرم رضوی در خراسان شمالی ثبت شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دومین روز از حضور خدام آستان قدس رضوی و اجرای طرح زیرسایه خورشید با نشست بسیجیان بجنورد آغاز شد و که مداحی و مولودی خوانی در رثای امام هشتم (ع) را همراه داشت.

در این مراسم نشان خدمت امام هشتم (ع) توسط خادمین حرم مطهر رضوی بر سینه بسیجیان فعال بجنوردی نقش بست.

تقدیر از غسال جهادگر متوفیان کرونایی، تقدیر از مدافعان سلامت و پرسنل درمان بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) و نیز بازدید و حضور در کارگاه تولید ماسک با حضور سفیران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) نیز از اهم برنامه های دومین روز حضور خدام رضوی در مرکز استان خراسان شمالی می توان به آن اشاره کرد.

قدردانی از کارآفرین جوان «سینا ایزی» و پیشگام در امر ارتقاء تولید ملی و نیز قدردانی از گروه جهادگر که در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به آسیب دیدگان از بیماری کووید 19 ساعی بودند، را نیز با حضور خدام رضوی انجام گرفت.

گفتنی است، خدام رضوی عصر امروز، دوشنبه 9 تیرماه میهمان مردم شهر شوقان از توابع شهرستان جاجرم خواهند بود و دیدار با امام جمعه شوقان، تجلیل از دختران فاطمی و حضور در جشن تکلیف دختران و نیز دیدار با خانواده شهدا در برنامه دارند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 09 تیر 1399 ساعت 10:09
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره