اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 16:57

یکشنبه, 08 تیر 1399 ساعت 09:56
  • .

ورود کاروان خدام آستان قدس رضوی به خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) وارد خراسان شمالی شد.

به گزارش نسیم امروز، صبح امروز و در ششمین روز از ایام دهه کرامت، خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه اسلام) وارد شهرستان فاروج شدند و با ادای احترام به آرمان‌های والای شهیدان و غبارروبی مزار شهدا برنامه‌های ویژه «طرح زیر سایه خورشید» در استان خراسان شمالی رسماً آغاز شد.

بر این اساس در کاروان حامل پرچم مقدس آستان قدس رضوی، پنج نفر از خادمین آن آستان متبرک در برنامه‌های مختلف شرکت می‌کنند.

گفتنی است خدام آستان مقدس امام رضا (ع) پس از ادای احترام به شهدای والا مقام با حضور در بیمارستان فاروج با اهدای بسته‌های متبرک رضوی از مجاهدت‌های مدافعان سلامت در مسیر سخت مبارزه با کرونا تقدیر کردند.

مسئول مردمی و افتخاری ستاد برگزار کننده سیزدهمین دوره جشن‌های دهه کرامت در استان خراسان شمالی در گفتگو با مهر اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های امروز دیدار با خانواده شهید، دیدار با امام جمعه، نشست با رئیس دادگستری فاروج به مناسبت هفته قوه قضائیه، تقدیر از خانواده جانبازان از اهم برنامه‌های تدارک دیده شده جهت حضور خدام رضوی در شهرستان فاروج است.

اصغر لنگری تصریح کرد: عصر امروز پس از اتمام برنامه‌ها در شهر فاروج خادمین علی بن موسی‌الرضا (علیه السلام) وارد شهر بجنورد می‌شوند.

وی در انتها گفت: تفاوت مراسم امسال با سنوات گذشته برنامه‌ریزی جهت جلوگیری از اجتماع گسترده مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره