اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 21:04

دوشنبه, 18 فروردين 1399 ساعت 15:51
  • .

رنگ مجاز بر فعالیت‌های هفته هنر خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست حوزه هنری خراسان شمالی گفت: برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی رنگ مجازی به خود می‌گیرد.

به گزارش نسیم امروز، وحید نمازی اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود، بر آن شدیم تا یک سری از برنامه‌های حوزه هنری را هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در قالب فعالیت‌های مجازی رقم بزنیم.

وی افزود: برنامه گرامیداشت هفته هنر و انتخاب چهره هنری سال در زمانی مناسب و بعد از اعلام بخش‌نامه مربوطه برگزار خواهد شد، اما امسال یک سری از برنامه‌ها رنگ و بوی مجازی به خود می‌گیرد که هم‌زمان با هفته هنر؛ بیستم فروردین ماه آغاز می‌شود.

نمازی به مسابقه «نمایش در خانه» که به همت واحد نمایش حوزه هنری استان هم‌زمان با هفته هنر رقم می‌خورد، اشاره و تصریح کرد: این مسابقه در راستای مقابله با ویروس کرونا و قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت و احیای شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این رویداد صرف اهالی هنر نیست و علاقه‌مندان می‌توانند در قالب تک نمایش یا همراه با اعضای خانواده نسبت به تولید اثر اقدام کنند.

وی «بهارخانه» را از دیگر برنامه‌های ادبی بیان کرد که در قالب گفت و گونویسی ، داستانک و در محورهای مختلفی هم‌چون مشارکت اجتماعی در شکست کرونا، راه‌های نوین وجذاب برای صله رحم، خدمات نیروهای امدادی، انتظامی و... در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی اظهارکرد: حرکت‌هایی از این دست می‌تواند منشا ایده‌ها و خلاقیت‌ها باشد و ما نیز از فرصت در خانه بودن به دنبال رسیدن به فضایی خلاقانه و وایده‌ها هستیم تا هم آداب با هم در خانه بودن را یادآوری کنیم و هم تجربه‌های جدیدی به دست آوریم.

وی همچنین به برگزاری شب شعر مجازی هم‌زمان با آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی در استان اشاره و تصریح کرد: برنامه‌ریزی کردیم تا به مدت یک هفته تا 10 روز هر شب ساعت 20 شب شعر مجازی به صورت لایو دو نفره و یا ارسال ویدئو در اینستاگرام برگزار کنیم.

وی به فصل چهارم مجله تصویری ایوان هنر در قالب معرفی هنرمندان، محصولات هنری و تولیدات استان و رویدادهای هنری در رشته‌های مختلف و پخش فیلم‌های کوتاه، موشن گرافی‌ها و ارائه آثار هنرمندان در قالب عکس و موسیقی شخصیت‌های هنری و تولیدات آن‌ها به عنوان دیگر فعالیت هنری در این هفته اشاره کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره