اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 06:15

دوشنبه, 18 فروردين 1399 ساعت 11:47
  • .

کانون«شهید دکتر وحید یحیوی»، راه اندازی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از راه اندازی کانون فرهنگی هنری «شهید دکتر وحید یحیوی»، نخستین شهید مدافع سلامت این استان خبر داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان با اعلام این خبر گفت: به پاس قدردانی و ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه پزشکان و پرستاران در مقابله با بیماری کرونا، کانون فرهنگی هنری «شهید دکتر وحید یحیوی»، نخستین شهید مدافع سلامت این استان فعالیت فرهنگی و هنری خود را به شکلی تازه، آغاز می کند.

وی افزود: این کانون از کانون های تازه تأسیس شهر بجنورد است که در مسجد امام علی (علیه السلام) دانشگاه علوم پزشکی فعالیت می کند و پیش از این و در ابتدا «شهید گمنام» نام داشت.

شیرازیان، به فعالیت های و اقدامات انجام شده توسط فعالان کانون های مساجد استان در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: راه اندازی پویش های مجازی و دعوت از خیرین، راه اندازی کارگاه های تهیه و توزیع ماسک رایگان در بین اقشار مختلف، ضدعفونی معابر شهری و روستایی توسط جوانان مسجدی و اعضای کانون ها، کمک به تجهیز و راه اندازی بیمارستان صحرایی و همیاری به پرسنل درمان و خدمت به بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان، از اهم این اقدامات می توان نام برد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تهیه دستگاه ها و تجهیزات پزشکی تشخیص بیماری کرونا وموضوع غربالگری از جمله دستگاه تب سنج در ناطق روستایی، تهیه بسته های بهداشتی و ارزاق و توزیع آن در مناطق حاشیه و خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی و راه اندازی گروه ها و کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی به این اقدامات خودجوش و انسان دوستانه افزود.

شیرازیان همچنین از ذبح قربانی و توزیع آن در میان خانواده های نیازمند با اولویت کانون های روستایی در مناطق مختلف استان خبر داد.

شیرازیان در خاتمه رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه را بهترین راه قدردانی از مدافعان سلامت عنوان کرد: تلاش کردیم تا این موضوع در نقاط مختلف اطلاع رسانی شود و امیدواریم عموم مردم با رعایت نکات بهداشتی و توجه به موضوع قرنطینه خانگی، یاریگر ریشه کنی این بیماری بوده و قدردان زحمات پرسنل درمان باشند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره