اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 00:37

یکشنبه, 17 فروردين 1399 ساعت 12:00
  • .

اعلام آمادگی هزارنفر برای اعزام به حج تمتع در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر حج و زیارت استان گفت: تا کنون هزار نفر برای اعزام به حج تمتع نام نویسی کردند که 70 درصد ظرفیت کاروان ها تکمیل شده است.

محمد باقر قاصری در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز اظهارکرد: کسانی که تا 15 اردیبهشت سال 86 برای حج تمتع ودیعه گذاری کردند و همچنین در سامانه حج و زیارت اطلاعات خود را ثبت کردند می توانند با مراجعه به دفاتر حج و زیارت کاروان خود را انتخاب کنند.

وی سهمیه استان برای حج تمتع را هزار و 400 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد تاکنون هزار نفر در سامانه حج تمتع استان ثبت نام کرده اند.

قاصری با بیان اینکه امسال زائران در قالب 10 کاروان به حج تمتع اعزام خواهند شد، گفت: برای پُر شدن 30 درصد از ظرفیت باقی مانده کاروانها سریعتر نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت استان با بیان اینکه 3700نفر در خراسان شمالی فیش حج تمتع را دارند اما در سامانه اطلاعات خود را به روز نکردند،اضافه کرد: این افراد برای اعزام باید حتما در سامانه رزو .حج .آی آر نام نویسی کنند.

قاصری قیمت کاروان های حج را 33میلیون 600 تا 37 میلیون و700 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هزینه تعداد از اقلام تدارکاتی شامل لباس احرام،واکسن،قربانی به عهده متقاضی است.

اعزام کاروانها از نیمه اول تیرماه انجام خواهد شد.

پارسال هزارو 610 زائر با یازده کاروان به سرزمین وحی اعزام شدند

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره