اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 21:06

دوشنبه, 30 خرداد 1401 ساعت 19:04

برگزاری جشنواره عکس نگاه عمیق در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سومین جشنواره عکس «نگاه عمیق» با موضوع کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در این استان برگزار می شود.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی اظهار داشت: موسسه فرهنگی و هنری عمیق با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای توسعه فرهنگ و سواد رسانه ای و همچنین به منظور شناسایی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، این جشنواره را برگزار می کنند.

وی با اشاره به اینکه از جمله بخش های این جشنواره شامل بخش حرفه ای و بخش جنبی است و گفت: عکس های تهیه شده با دوربین های حرفه ای، مرتبط با موضوع جشنواره شامل تک عکس و مجموعه عکس و عکس های تهیه شده با دوربین گوشی های همراه از شرایط ارسال آثار در بخش های جشنواره است.

وی گفت: شرایط شرکت در این جشنواره برای تمامی عکاسان و علاقه مندان از سراسر استان آزاد است و اثر ارسالی نباید در هیچ کدام از سنوات گذشته جشنواره های نگاه عمیق، انتخاب شده باشد و در صورت مشخص شدن این موضوع، عکس در هر مرحله حذف خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: هر شرکت کننده مجاز است در هر بخش حداکثر ۱۰ تک عکس و یک مجموعه عکس فقط در بخش حرفه ای جشنواره شرکت دهد و عکس ها باید با فرمت jpg ضلع بزرگ ۲ هزار پیکسل، رزولوشن ۳۰۰ و حجم کمتر از ۲ مگابایت ارسال شود.

صادقی افزود: همچنین مجموعه عکس های ارسالی در یک فایل فشرده شامل عکس ها و یک فایل وُرد برای توضیحات مجموعه ارسال شود و باید مشخصات عکاس به صورت فایل word با نام و نام خانوادگی، شماره ملی، نشانی پستی، شماره تلفن همراه و ثابت و اکانت اینستاگرام ارسال شود.

وی گفت: دبیرخانه جشنواره تمامی عکس های راه یافته به نمایشگاه را از طریق صفحه ی اینستاگرامی جشنواره به نمایش خواهد گذاشت و کلیه عکس های راه یافته به بخش نمایشگاه توسط دبیرخانه چاپ و به نمایش گذاشته می شود و به شرکت کنندگانی که آثارشان به بخش نمایشگاه راه می یابد گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در صورت عادی بودن شرایط کرونایی در زمان برگزاری جشنواره از کلیه عکاسان راه یافته به جشنواره ، ۲ روز برای اردوی عکاسی و شرکت در مراسم پایانی، میهمان جشنواره و استان خراسان شمالی خواهند بود و در صورت چاپ کتاب جشنواره برای راه یافتگان یک جلد از کتاب ارسال خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۲۸ مرداد ماه سال جاری (روز جهانی عکاس) اعلام کرد و افزود: اعلام نتایج و افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده ۲۱ شهریورماه (روزسینما) خواهد بود.

صادقی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق شماره های ۰۹۱۵۵۸۹۱۳۰۰ و ۰۹۳۶۴۲۱۳۰۲۶ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس خیابان حسینی معصوم، موسسه فرهنگی و هنری عمیق«سینما عمیق» و برای دریافت کامل فراخوان به سایت khsh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

فرهاد عمیق دبیری سومین جشنواره عکس «نگاه عمیق» را بر عهده دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره