اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 19:36

یکشنبه, 15 خرداد 1401 ساعت 14:50
  • .

بیانیه خانه مطبوعات خراسان شمالی در محکومیت اهانت به ساحت حضرت رضا(ع)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در پی اکران فیلم موهن و ضد ایرانی - اسلامی «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن و اهانت صورت گرفته به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نسیم امروز، در این بیانیه آمده است:

اکران فیلم موهن و ضد ایرانی - اسلامی «عنکبوت مقدس» در جشنواره کن و اهانت صورت گرفته به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، موجب خشم و انزجار تمامی شیعیان و ارادتمندان به ائمه اطهار(ع) و به ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران خراسان شمالی شد.

اقدام شنیع و اهانت آمیز عنکبوت صفتان و خفاشان شب پرست، سازندگان فیلم سیاسی و ضد ایرانی – اسلامی «عنکبوت مقدس» که محصول همفکری و همکاری مشترک شماری از کشورهای معلوم الحال غربی بود، با اهدافی سیاسی، پرده جدیدی از تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و ایران را به منظور تخریب اعتقادات دینی مردم و تشدید اسلام هراسی و ایران‌هراسی در جهان؛ با اهانت به ساحت مقدس عزیزترین باور میلیونها مردم شیعه را به نمایش گذاشت.

در ساخت این فیلم، عده ای خود فروش در همراهی با رسانه های مزدور به باورهای بلند شیعیان و علاقمندان به ائمه معصومین و ساحت مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) اهانت کردند.

خانه مطبوعات و رسانه خراسان شمالی در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و در پاسداری از دین مبین اسلام و مذهب نورانی تشیع، ضمن محکومیت این اقدام موهن به سازندگان این فیلم اعلام می دارد که این اقدام جاهلانه آنان، به تعبیر قرآن کریم به سستی خانه عنکبوت خواهد بود و ملت عزیز ایران به زودی نابودی خانه عنکبوتی آنان را به نظاره خواهد نشست.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 15 خرداد 1401 ساعت 19:50
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره