اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 17:09

چهارشنبه, 05 شهریور 1399 ساعت 09:58
  • .

فعالان کانون های فهما خراسان شمالی پذیرای سوگواران تاسوعای و عاشورای حسینی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی از اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی با هدف تبیین ارزش های انسان ساز واقعه کربلا، در ایام تاسوعا و عاشورای حسینیخبر داد.

به گزارش نسیم امروز، هاشم شیرازیان با اعلام برنامه های کانون ها به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: اقامه عزای حسینی و سوگواری حسینی این ایام به همت کانون های فهما استان در مساجد و محوطه های باز شهر ها و روستا ها برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم عزاداری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و نیز با حضور طیف سنی و قشر های مختلف برگزار می شود.

شیرازیان اضافه کرد: نشست بصیرتی با موضوع معرفی شخصیت حضرت زینب (سلام الله علیها) و نقش اساسی و محوری آن بانوی بزرگ در بصیرت بخشی واقعه عظیم عاشورا و حقیقت انسان ساز قیام امام حسین (علیه السلام) نیز در کانون های فرهنگی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی طبخ و توزیع غذای گرم، تهیه بسته های معیشتی شامل خشکبار و مواد گوشتی و خار و بار و نیز بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده و توزیع آن بین خانواده های نیازمند محله های مختلف شهرهای استان را به اهم برنامه های این ایام افزود.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی و عکاسی با موبایل و نمایشنامه خوانی به صورت مجازی را نیز در ادامه این برنامه ها ذکر کرد.

شیرازیان تهیه عکس نوشته ها و برگزاری نمایشگاه مجازی ازتضاویر عاشورایی و نصب پرچم و تهیه ویدئو در قالب طرح هر خانه یک حسینیه را نیز اعلام کرد.

وی اجرای گروه سرود بچه های مسجد دربرنامه زنده تلویزیونی «بانوای کاروان » از شبکه استانی اترک را به این برنامه ها افزود.

شیرازیان همچنین گفت: برگزاری مسابقه بزرگ مجازی سجاده خورشید با موضوع ابعاد معرفتی و عبادی امام چهارم حضرت زین العابدین (علیه السلام)، برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم و قدردانی از خادمان حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا 15 شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره