اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 14:49

پنج شنبه, 15 دی 1401 ساعت 16:02
  • .

جهاد تبیین باید دغدغه اجتماعی بانوان باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یکی از استاتید دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: جهاد تبیین باید دغدغه اجتماعی بانوان باشد.

به گزارش نسیم امروز، میترا حسن‌پور در همایش بانوان فداکار در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارکرد: جهاد تبیین مهمترین اقدام در برابر دشمنان است و این مهم باید دغدغه اجتماعی بانوان باشد.

وی افزود: دشمن ذهن و افکار جوانان ما را نشانه گرفته است و همانند ضحاک سعی دارد تا از مغز جوانان تغذیه کند و بانوان این سرزمین باید با درایت از این موضوع آگاه و در مقابل شبهات ایستادگی کنند.

حسن پور تصریح کرد: هدف بیگانگان نادیده گرفتن دستاورد ۴۰ ساله جمهوری اسلامی است و در فضای مجازی جولان می دهند و افکار جوانان ما را مخدوش می کند.

این مبلغ بین المللی تصریح کرد: مادران و همسران شهدا و ایثارگران تنها اکتفا به خاطره گویی نکنند بلکه با توجه به شرایط حساس کنونی وارد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شوند و محتوای ارزشی تولید کنند چرا که دشمنان با رسوخ در این فضا سعی در شبه افکنی دارد.

حسن پور ادامه داد: دشمنان با رسانه هایی که در اختیار دارند، اطلاعات درست و نادرست در جامعه منتشر می کنند که جوانان و نوجوانان قادر به تشخیص صحت آن نیستند و باید در این زمینه مادران به روز باشند و فرزندان خود را آگاه کنند.

وی بیان کرد: همچنین بانوان هر لحظه از فتنه های دشمنان آگاه و آمادگی داشته باشند و در هر برهه زمانی که به مشکل برخوردند از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده کنید.

استاد دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری اشاره کرد و گفت: همجه‌های فرهنگی دشمن بنیان خانواده را به شدت تهدید می‌کند، با اشراف بر همین موضوع است که رهبر معظم انقلاب بر موضوع فرزندآوری تاکید بسیاری دارند و همواره این امر مهم را متذکر می‌شوند.

همایش بانوان فداکار با حضور جمعی از بانوان و همسران شهدا در تالار گلشن بجنورد برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره