اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:16

یکشنبه, 18 دی 1401 ساعت 08:37
  • .

اعزام دو گروه نمایشی از خراسان شمالی به جشنواره تئاتر منطقه سه کشور

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دو گروه نمایشی برگزیده هفدهمین جشنواره تئاتر استان به بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور اعزام شدند‌.

به گزارش نسیم امروز، تقی صادقی با اعلام این خبرافزود: جشنواره تئاتر استانی و منطقه ای به منظور بهره گیری از تجربیات هنرمندان و تبادل اطلاعات و ایجاد حس رقابت بین هنرمندان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر منطقه ای، بستری مناسب برای گردهم آمدن هنرمندان است اظهار کرد: اکنون تئاتر و هنرهای نمایشی در سبد خرید مردم جایگاه ویژه ای دارد و در زندگی انسان ها جاری و ساری است.

صادقی یادآور شد: در این جشنواره ۱۹ گروه نمایشی از ۹ استان کشور شامل دو گروه از خراسان شمالی، یک گروه از گلستان، دو گروه از گیلان، دو گروه از سمنان، دو گروه از قزوین، دو گروه از البرز، دو گروه از تهران، چهار گروه از خراسان رضوی و یک گروه از بیرجند با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی بیان داشت: 2 گروه نمایشی « تهران کنار پنجره » به کارگردانی علی سعادتی و «ترنج» به کارگردانی مصطفی شکاریان از خراسان شمالی به عنوان نمایندگان این استان با حضور در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور ۱۹ و ۲۰ دی ماه به رقابت می پردازند.

گفتنی است؛ بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور از 17 تا 21 دی ماه در تالار مرکزی ساری با حضور 230 هنرمند برگزار و برگزیدگان معرفی و تجلیل خواهند شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره