اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 11:48

چهارشنبه, 14 مهر 1400 ساعت 09:28
  • .

اعلام فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی روی پرده نقره ای گلشن

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اسامی فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در بخش مسابقه ایران که از شانزدهم مهرماه روی پرده نقره ای سینما گلشن بجنورد قرار می گیرد، مشخص شد.

به گزارش نسیم امروز، ابوالحسن حیدری معاون امور هنری و سینمایی اداره کل با اعلام این خبر گفت: فیلم های این دوره از جشنواره از شانزدهم تا بیستم مهرماه در ۲ سئانس ۱۶ و ۱۸ برای علاقه مندان اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز نخست فیلم «پسران دریا» به کارگردانی «افشین هاشمی »و «حسین‌ قاسمی جامی» و « یدو» به کارگردانی«مهدی جعفری» در ساعت ۱۶ و ۱۸ اکران خواهد شد.

وی به نمایش فیلم «لیپار» به کارگردانی« حسین ریگی» و داستان های «هزار و یک روز» به کارگردانی «حبیب احمدزاده» ویژه نوجوانان در ۲ سئانس ۱۶ و ۱۸ روی پرده سینما گلشن در روز دوم اشاره و تصریح کرد: هجدم مهرماه فیلم های«بام بالا» به کارگردانی«سید جمال سید حاتمی» و « برزنگی» به کارگردانی« حسین قاسمی جامی» ویژه کودکان اکران خواهد شد.

حیدری ادامه داد: فیلم های«بَلیط»به کارگردانی«مرتضی رحیمی» ویژه نوجوانان و «شهر گربه ها» ویژه کودکان به کارگردانی «سید جواد هاشمی»، نوزدهم مهر ماه در سینما گلشن اکران خواهد شد.

وی نمایش فیلم «میان صخره ها» ویژه کودک و نوجوان به کارگردانی «مختار عبدالهی» را از دیگر فیلم های در نظر گرفته شده در این دوره از جشنواره بیان کرد و گفت: در سئانس ۱۸ نیز مجموعه ای از پویا نمایی و کوتاه داستانی شامل«آی دی » ،«بادهای پاییزی و بادهای بهاری و دوکبوتر »و « ستارگان زیر باران» اکران می شود.

وی خاطرنشان کرد:«دوچرخه باز»، « برای بار دوم»، «درختان خیابان ولی عصر یا امپرسیون»، « عملیات طبقه دوم»، «منم سمیرا» و «وادیار» در زمره مجموعه کوتاه داستانی است که برای علاقه مندان اکران می شود.

این گزارش حاکی است، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره