اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 10:26

چهارشنبه, 17 دی 1399 ساعت 09:41
  • .

«جدال» روی صحنه رفت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اثر نمایشی «جدال» به کارگردانی «محمد داورپناه» در دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی شب گذشته در مجموعه تئاتر شهر سیرجان روی صحنه رفت.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان، با بیان این که این اثر نمایشی در 2 سئانس 16:30 و 19 در بخش صحنه‌ای دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در مجموعه تئاتر شهر سیرجان روی صحنه رفت، تصریح کرد: «محمد یاشار نادری» رئیس بنیاد روایت فتح، «حمید نیلی»رئیس انجمن هنرهای نمایشی انقلاب و دفاع مقدس،«امیر حسین شفیعی» دبیر این جشنواره این اثر را به تماشا نشستند.

«مهدی کشیمری» افزود: این نمایش درباره ایستادگی مردم سوریه، مدافعان حرم، روند شهادت محسن حججی و در ادامه حاج قاسم سلیمانی و به نوعی جدالی میان3 رنگ سفید که نشانه مردم پاک و بی‌گناه، سبز به نشانه مدافعان حرم و قرمز به نشانه داعشیان ملعون است.

وی با بیان این که نمایش جدال در زمره ۸ اثر راه یافته به بخش صحنه‌ای دومین جشنواره سردار آسمانی بود که به همت حوزه هنری خراسان شمالی تولید شد، خاطرنشان کرد: این جشنواره با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ۳ بخش نمایشنامه‌نویسی، بخش صحنه‌ای و خیابانی از دهم تا پانزدهم در کرمان برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره