اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 11:20

یکشنبه, 28 اسفند 1401 ساعت 20:04
  • .

راه اندازی ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی با ظرفیت ۹۲۶ کلاس برای پذیرایی از مسافران نوروزی با حضور مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش نسیم امروز، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این آیین اظهار کرد: ۹۲۶ کلاس درس در قالب ۱۴۵ مدرسه از امروز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

ابوالقاسم اکبری تصریح کرد: این ظرفیت نسبت به پارسال ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه سامانه رزرو برخط اتاق در آموزش و پرورش خراسان شمالی راه‌اندازی و آماده پذیرش است افزود: پذیرش حضوری از ساعت ۱۸ تا ۲۴ در ستادهای اسکان امکان پذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: تا امروز هزار و ۶۰۰ نفر در مدارس استان اسکان داده شده‌اند.

وی با تاکید بر مشارکت سایر دستگاه ها در اسکان مسافران نوروزی گفت: خدمات دهی به زائران اظ وظایف آموزش و پرورش است و امیدواریم یار دستگاه ها برای رفع مشکلات پشتیبانی این نهاد را همیاری کنند.

وی افزود: مدرسه ها به سه دسته "الف"، "ب" و "ویژه" دسته‌بندی شدند که به ترتیب در نوع الف ۲۹۹ کلاس، نوع ب ۱۵۵ کلاس و ویژه ۹۲ کلاس است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی تصریح کرد: در نوع ویژه مدارسی هستند که در هر کلاس یک تخته فرش، یک دستگاه یخچال ، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی به‌صورت اختصاصی وجود دارد و حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی، عمومی است.

اکبری بیان کرد: همچنین نوع "الف" مدارسی هستند که در هر کلاس یک تخته فرش، یک دستگاه یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی بصورت اختصاصی وجود دارد و حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی، عمومی است.

وی افزود: در نوع "ب" نیز مدرسه هایی هستند که هر کلاس تلویزیون و یخچال ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظار کرد: حق پرداختی مسافران برای هر روز اسکان در نوع ویژه ۱۵۰ هزار تومان، نوع الف ۱۰۰ هزار تومان و ب ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره