اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 16:36

پنج شنبه, 27 مرداد 1401 ساعت 14:35
  • .

ضرورت بسترسازی فضاهای آموزشی برای اجرای پروژه مهر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر ضرورت بسترسازی فضاهای آموزشی برای اجرای پروژه مهر تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ، کمک دهیاری‌ها به مدارس روستایی و تدوین کتاب جغرافیای استان و برگزاری همایش جغرافیا را مورد تاکید قرار داد.

وی اظهار داشت: زیر بنای اجرای تمام امور در کشور توجه به حوزه آموزش و پرورش است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، افزود: همه دستگاه های اجرایی متولی با دید قوی تر نسبت به آموزش و پرورش استان در اختصاص فضای آموزشی برای اجرای پروژه مهر توجه خاصی انجام دهند.

وی استحکام بنا در مدارس را اولویت دانست و گفت: سازمان نوسازی موظف است در گام اول استحکام بنای مدارس غیر دولتی را تایید کند. حسین نژاد خاطر نشان کرد: در ساختمان های جدید نیز ممکن است اصول اولیه استحکام بنا رعایت نشده باشد لذا این موضوع هم مورد تاکید و توجه قرار گیرد .

وی تدوین کتاب جغرافیای استان و برگزاری همایش استانی جغرافیا، توسعه و امنیت پایدار مرزها با تاکید بر استان خراسان شمالی را بسیار با ارزش تلقی کرد و گفت: آینده استان به دست دانش آموزان رقم میخورد بنابراین باید موضوع مرزشناسی و استان شناسی در ذهن دانش آموزان نهادینه شود.

حسین نژاد برگزاری همایش فوق را یک سرمایه گذاری دانست نه هزینه و افزود: برگزاری این همایش می تواند موجبات رشد استان را فراهم کرده و در شناخت پتانسیل و اقلیم استان بسیار اثرگذار باشد.

وی در خصوص مساعدت و تسریع در کمک دهیاری ها به مدارس روستایی نیز گفت: در چارچوب قانون به مدارس روستایی کمک های لازم در راستای ارتقای آموزشی صورت گیرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره