اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 02:32

پنج شنبه, 23 تیر 1401 ساعت 09:05
  • .

27 هزار دانش آموز خراسان شمالی در طرح تثبیت یادگیری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طرح تعمیق و تثبیت یادگیری برای ۲۷ هزار و ۵۷۹ دانش آموز استان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی اجرا شد.

به گزارش نسیم امروز، ابوالقاسم اکبری اظهار داشت: ۱۲ هزار و ۵۷۹ نفر از این دانش آموزان در مقطع ابتدایی و ۱۵ هزار نفر نیز در مقطع متوسطه خراسان شمالی زیر پوشش طرح تثبیت یادگیری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۱۳۶ پایگاه و ۶۱۱ مدرسه فعال است، افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی از جمله معلم، مدیر و معاون مدرسه در این طرح همکاری می کنند که از این تعداد؛ یکهزار و ۸۴۵ معلم در مقطع ابتدایی فعال هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: این طرح در قالب چهار جلسه در هفته از ۱۲ تیرماه تا ۱۲ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد و دانش آموزانی که در کارنامه آنها نیاز به تلاش بیشتر ثبت شده است باید این طرح را سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دروس فارسی و ریاضی در دوره اول مقطع ابتدایی و دروس فارسی، ریاضی و علوم در دوره دوم ابتدایی تدریس می شود.

اکبری افزود: وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه عدالت آموزشی و تربیتی با هدف جبران نارسایی‌ها و کاستی‌های آموزشی این طرح را اجرا می کند.

وی گفت: پایان این طرح از تمامی دانش آموزان آزمون گرفته می شود و هر نمره ای که کسب کنند در کارنامه آنها لحاظ می شود.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است. / ایرنا 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره