اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 16:41

چهارشنبه, 21 مهر 1400 ساعت 10:35
  • .

اقناع سازی خانواده ها برای تحصیل دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه ای

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر اقناع سازی خانواده ها برای تحصیل دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه ای تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در آیین افتتاح اولین مدرسه هنرهای زیبا استان اظهار کرد: موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان و اقناع سازی خانواده های آنان برای تحصیل دانش آموز در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش باید مورد توجه باشد.

وی افزود: گرایش خانواده ها به تحصیل دانش آموزان در رشته های نظری یکی از مهمترین آسیب های حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی حوزه تعلیم و تربیت تحصیل 50 درصد دانش آموزان در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش است، افزود: اقناع سازی خانواده ها و هدایت تحصیلی دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس باید مورد توجه متولیان امر باشد.

برادران همچنین بر کیفیت بخشی و ارتقا خدمات در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش تاکید کرد و گفت: ایجاد اینگونه مدارس با امکانات و خدمات بیشتر باید تقویت و ذهینت های منفی در خصوص تحصیل دانش آموزان در این مدارس با برطرف شود.

وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان استان خراسان شمالی در حوزه فرهنگ و هنر افزود: در زمینه ایجاد مدارس هنرهای زیبا عقب هستیم و این روند باید شتاب بگیرد چرا که ماندگاری مفاهیم و موضوعاتی که با هنر آمیخته شده است بیشتر است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره