اخبار برگریده
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403 20:27

یکشنبه, 23 آذر 1399 ساعت 12:58
  • .

ساخت زیربنای پژوهش باید از مدارس آغاز شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ساخت زیربنای پژوهش در کشور باید از مدارس و از طریق دانش آموزان آغاز شود.

به گزارش نسیم امروز ، علی بیگ زاده در جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان پژوهش را موتور و محور توسعه هر کشوری دانست و گفت: اگر جایی از دنیا عقب ماندگی و کاستی وجود دارد بدون شک به عدم اهمیت به پژوهش و فناوری مربوط است.

وی با بیان اینکه پژوهش و تحقیقات می تواند مشکلات را حل کند، افزود: امروز در ایام شیوع بیماری کرونا کشوری می تواند از این مشکل بیرون بیاید که در این زمینه تحقیقات کاربردی انجام دهد که در کشور ما نیز از ابتدای شیوع این بیماری کارهای تحقیقاتی خوبی شکل‌گرفته است.

بیگ زاده با بیان اینکه امروز سنجنش سطح دانایی در یک جامعه بر اساس شاخص میزان تولید و مصرف اطلاعات است، تصریح کرد: برای نهادینه کردن بحث پژوهش در جامعه همه افراد باید طعم شیرین نتیجه آن پژوهش را بچشند.

وی بر جاری بودن فرهنگ تحقیق در تمامی حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: در حوزه آموزش و پرورش اقدامات خوبی در حوزه پژوهش انجام شده است که تاسیس پژوهش سراهای دانش آموزی و اجرای طرح پژوهشی معلمان از جمله این کارها است.

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر استان تقدیر شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره