اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 15:07

شنبه, 15 شهریور 1399 ساعت 09:05
  • .

تاکید مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی بر لزوم ارتقای کیفیت مجلات رشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی گفت: برگزاری چنین جلساتی باعث شود تا در کنار یکدیگر گامی در مسیر رشد و ترقی دانش‌آموزان گام‌های مثبتی برداریم.

بخ گزارش نسیم امروز، محمدابراهیم محمدی در اولین نشست هم‌اندیشی کارشناسان مجلات رشد، اظهار کرد: «باید در مقابل چشمان ما مدیران، عکس دانش‌آموزان معصومی باشد که در دورترین نقطه ایران چشم به نتیجه تلاش‌های ما در حوزه مجلات رشد دوخته‌اند. ما ملموس‌ترین خدمات را به دانش‌آموزان ارائه می‌کنیم. یادمان باشد یک مجله می‌تواند سرنوشت یک دانش‌آموز را تغییر بدهد. مخاطبان ما دانش‌آموزان معصومی هستند که در آینده می‌توانند به مناصب مهمی برسند. آن‌ها می‌توانند در آینده این کشور منشأ تحول باشند.»

محمدی ادامه داد: «امیدوارم بتوانیم کارمان را به درستی انجام دهیم و در پیشگاه دانش‌آموزان کشور شرمنده نشویم. شما باید برای بهتر شدن کیفیت مجلات پیشنهاد و ایده بدهید. گاهی یک ایده و نظر می‌تواند تحول‌ساز باشد و مشکلات بزرگی را برطرف کند.»

در ادامه کارشناسان مجلات رشد به ارائه طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات خود پرداختند. در پایان این جلسه نیز سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی با جمع‌بندی نظرات از حاضران خواست با حداکثر توان خود در راستای بهبود ارتقای مجلات رشد بکوشند.

وی همچنین به موضوعاتی از جمله لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی جوان و تحصیلکرده و باتجربه داخلی به جای نیروهای خارج از سازمان، ایجاد تغییرات در بستری آرام و مطمئن و با مسالمت، لزوم رسیدن به خودباوری، ارائه مجلات در قالبی جذاب و ... اشاره کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره