اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:02

شنبه, 15 شهریور 1399 ساعت 09:00
  • .

خیران هزار تبلت برای دانش‌آموزان خراسان شمالی تامین می‌کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: خیران هزار دستگاه تبلت را برای مدارس استان تامین می‌کنند تا این تجهیزات در اختیار دانش‌آموزان محروم قرار گیرد.

به گزارش نسیم امروز، فرامرز صدقی اظهار داشت: تبلت های دانش آموزی، به وسیله ستاد کمک مومنانه و خیران تامین می شود و در ۵۰۰ مدرسه نقاط محروم توزیع خواهد شد.

وی گفت: این تبلت ها، در اختیار مدارس است و به صورت امانت در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی افزود: یکی از مشکلات برای حضور دانش آموزان استان در شبکه شاد و استفاده از آموزش های فضای مجازی، عدم دسترسی آنان به گوشی هوشمند و یا تبلت است.

وزارت خانه پیگیر تبلت دانش آموزی است

صدقی با اشاره به پیگیری ها برای تامین تبلت برای دانش آموزان از طریق وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: درصورتی که تبلت ها از وزارت خانه تامین شود، بخش دیگر از مشکلات عدم دسترسی دانش آموزن محروم به شبکه شاد، حل می شود.

وی گفت: اکنون مدارس در تمام روستای استان، به اینترنت متصل است اما یک نگرانی، عدم دسترسی دانش آموزان به گوشی هوشمند و یا تبلت است.

رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار داشت: یک نگرانی دیگر، هزینه داشتن مصرف اینترنت در شبکه شاد است که ممکن است مانع حضور دانش آموزان در شبکه شاد شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه هم تلاش داریم تا زمینه استفاده دانش آموزان از اینترنت مدارس فراهم شود تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با هماهنگی مدیر مدرسه و با رعایت فاصله اجتماعی، در مدرسه حضور یافته و از اینترنت استفاده کنند.

رییس اداره فناوری، اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: بر اساس گزارشی که از طریق مدارس به دست آمده است، ۷۲ هزار دانش آموز استان به شبکه شاد دسترسی ندارند.

۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار معلم، سال تحصیلی را از شنبه هفته آتی آغاز می کنند./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره