اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 13:54

پنج شنبه, 29 خرداد 1399 ساعت 09:19
  • .

اجرای طرح «آجر به آجر» گامی برای افزایش مشارکت عمومی در مدرسه سازی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر آموزش پرورش گفت: اولویت آموزش و پرورش حمایت از استان های محروم است که برای تحقق آن، اجرای طرحی با هدف مشارکت همگانی در امر مدرسه سازی با عنوان «آجر به آجر» را برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش نسیم امروز، محسن حاجی میرزایی در نشست با خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: کسانی ک با مدرسه سازی بر روی معرفت انسانها سرمایه گذاری میکنند وارد یک خدمت پایدار و ابدی می شوند.

حاجی میرزایی افزود: هر فردی که برای پیشرفت و تعالی یک جامعه زحمت می کشد باید مسیری را انتخاب کند که هیچ مسیری مطمئن تر از مسیر افزایش آگاهی جامعه نیست.

وی ادامه داد: بزرگترین سرمایه یک جامعه چاه های نفت، کارخانه ها، جاده ها، مزارع و دیگر مظاهر تمدن نیست، بلکه نیروی انسانی است که باید از کیفیت لازم برخوردار باشند و اگر می‌خواهیم شرایط زندگی مردم تغییر پیدا کند باید بر روی آگاهی های جامعه سرمایه‌گذاری کنیم و خیرین کسانی هستند که این مسیر انتخاب کرده‌اند.

حاجی میرزایی اشاره داشت: متوسط فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در کشور ۵ متر و ۲۱ سانت است اما در خراسان شمالی ۵ متر و ۳۳ سانت و بالاتر از میانگین کشوری می باشد.

وی گفت: امسال برای حمایت از خیرین دولت سه هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی کرده است که این رقم در سال گذشته هزار میلیارد تومان بود که امسال ۳.۳ برابر افزایش داشته است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره